۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۴۳

«ستارگان درخشان» پرونده‌ قیام ۱۵ خرداد ورامین-۸

زنده نگه داشتن یاد شهدای ۱۵ خرداد عمل به جهاد تبیین است

زنده نگه داشتن یاد شهدای ۱۵ خرداد عمل به جهاد تبیین است

ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد عمل به جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنجشنبه در دومین همایش «امتداد مقاومت» که در آستانه شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مردم ورامین در سالن همایش دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین برگزار شد با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد، هویت و افتخار دشت ورامین است اظهار داشت: باید با بازگو کردن ابعاد مختلف این قیام، جوانان با آن چه موجب شد تا انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسد آشنا کرد تا آنان نیز از این فرهنگ در مقابله با دشمنان نظام حراست کنند.

محمودی با بیان اینکه امروز همه ما وظیفه داریم از شهدای ۱۵ خرداد الگو بگیریم و بصیرت و هوشیاری این شهدا را در زندگی خود ساری و جاری کنیم گفت: مردم ورامین از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تاکنون با مقاومت و ایستادگی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان دادند که فرهنگ ۱۵ خرداد در خون مردم این دیار جاری است و این امر به قشر و نسل خاصی محدود نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مردمی که در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ کفن پوش در حمایت از ولایت فقیه و مرجعیت شیعه جان خود را تقدیم اسلام کردند در جریان فتنه ۷۸ و ۸۸ و اغتشاشات اخیر نشان دادند که هیچگاه اجازه عرض اندام به دشمنان ولایت و انقلاب را نمی‌دهند.

وی عنوان داشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه است.

کد خبر 5800238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha